<<< повернутися | обговорити на форумі >>

31/10/2007

 

Шановні колеги!

На Ваші численні запити, щодо того, що з 1 січня 2008 року Електронні форми повинні складатись і подаватися тільки через web-інтерфейс на офіційному сайті Держфінпослуг в режимі on-line, повідомляємо Вас про наступне: як Вам добре відомо, у випадку змін будь-якої інформації, що подавалася кредитною спілкою при внесенні інформації про неї в Державний реєстр фінансових установ, кредитна спілка повинна подавати зміни до реєстраційної картки в паперовому та електронному форматі.

Зокрема, такі зміни стосувалися інформації про:
- Зміну місцезнаходження кредитної спілки;
- Призначення нового відповідального за проведення фінансового моніторингу,
- Призначення голови правління, головного бухгалтера, або фізичної особи СПД, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку, відкриття або закриття відокремленого підрозділу кредитної спілки, тощо.

Відповідно до Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 02.08.2007 року, № 7769 (Розпорядження додається) з 1 січня 2008 року встановлено порядок подання такої інформації, а саме: замість складання та подання реєстраційної картки в форматі Microsoft Excel в паперовому та електронному вигляді (на дискеті), кожна кредитна спілка отримує власний доступ на сайт Держфінпослуг і заповнює картку в електронному режимі безпосередньо на ньому (Методичні рекомендації щодо роботи з web-сторінкою Держфінпослуг додаються: в форматі PDF- Metod_recommend.pdf (927КБ), та цей же файл запакований ZIP - Metod_recommend.zip (758КБ)). Таким чином, всі зміни, що внесені спілкою до інформації, яка міститься в Державному реєстрі фінансових установ, одразу потрапляють до Державного реєстру. Це має на меті уникнення помилок та несвоєчасного внесення такої інформації. Після внесення інформації в електронному вигляді паперову копію реєстраційної картки необхідно направити до Держфінпослуг поштою.

На строк до 1 січня 2008 року встановлюється перехідний період, протягом якого кредитні спілки мають можливість вносити інформацію про зміни, що відбулися у вищевказаній інформації, як безпосередньо на сайт Держфінпослуг, так і, у випадку відсутності доступу до web-інтерфейсу офіційного сайту Держфінпослуг, звичайним шляхом – на дискеті.

Отже, Вам необхідно зберегти отримані Вами в додатку до листа Держфінпослуг (зразок листа додається) логін користувача та пароль і використовувати їх при необхідності внесення змін до інформації, що міститься у Державному реєстрі.

Що стосується подання звітності до Держфінпослуг через web-інтерфейс на офіційному сайті Держфінпослуг в режимі on-line, то такий порядок її подання не передбачений «Порядком складання та подання звітності кредитними спілками та об'єднаними кредитними спілками до Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України», затвердженим Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 25 грудня 2003 року N 177 із змінами та доповненнями. Таким чином, здійснення подання звітності до Держфінпослуг через web-інтерфейс на офіційному сайті Держфінпослуг в режимі on-line стане можливим тільки після внесенням змін до цього Розпорядження, або прийняттям окремого документу, який буде регламентувати порядок подання звітності кредитними спілками в електронному форматі.

У випадку прийняття такого документу НАКСУ обов’язково повідомить кредитні спілки про його прийняття та новий порядок подання звітності.


<<< повернутися | обговорити на форумі >>