<<< повернутися | обговорити на форумі >>

17/07/2014

Шановні колеги!

Положенням про Державний реєстр фінансових установ, затвердженого розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 28 серпня 2003 року №41 в редакції від 14 липня 2014 року, змінено вимоги щодо надання фінансових послуг через відокремлені підрозділи.

Так, з 14 липня 2014 року фінансова установа має право надавати фінансові послуги через свій відокремлений підрозділ за умови виконання таких вимог:

1. фінансова установа та інформація про відокремлений підрозділ внесена до Реєстру;
2. наявність у відокремленого підрозділу керівника, який повинен:

- мати вищу освіту (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста, магістра, бакалавра) або для керівника відокремленого підрозділу ломбарду - професійно-технічну освіту;

- мати не менший ніж 2-річний загальний стаж трудової діяльності, з якого стаж роботи на ринках фінансових послуг - не менший одного року або стаж роботи на керівних посадах не менший двох років;

- протягом останніх п'яти років не бути керівником, фінансовим директором або головним бухгалтером фінансової установи, визнаної банкрутом, підданої процедурі примусової ліквідації або до якої було застосовано захід впливу за порушення законодавства, що регулює діяльність з надання фінансових послуг, у вигляді відсторонення керівництва від управління фінансовою установою та призначення тимчасової адміністрації;

- не мати не погашеної або не знятої судимості за умисні злочини, злочини у сфері господарської та службової діяльності, а також не бути позбавленим права обіймати певні посади та займатися певною діяльністю;

3. наявність у відокремленого підрозділу технічних умов, необхідних для надання споживачам фінансових послуг, та забезпечення внутрішнього обліку надання фінансових послуг, а саме:

- власного або орендованого приміщення за місцезнаходженням відокремленого підрозділу;
- комп'ютерної техніки та засобів зв'язку (телефону, Інтернету);
- відповідного програмного забезпечення, необхідного для надання споживачам фінансових послуг та здійснення внутрішнього обліку надання фінансових послуг;

4. Фінансова установа зобов'язана після включення інформації про її відокремлений підрозділ до Реєстру розмістити на власному сайті (веб-сторінці) фінансової установи таку інформацію про відокремлений підрозділ:

- найменування відокремленого підрозділу заявника;
- місцезнаходження відокремленого підрозділу;
- назва виду(ів) фінансових послуг, які надаватиме відокремлений підрозділ;
- прізвище, ім'я та по батькові керівника відокремленого підрозділу;
- дата створення відокремленого підрозділу;
- код за ЄДРПОУ відокремленого підрозділу (у разі наявності).

Враховуючи викладене, просимо Вас перевірити відповідність керівників відокремлених підрозділів вимогам Положенням про Державний реєстр фінансових установ, затвердженого розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 28 серпня 2003 року №41 в редакції від 14 липня 2014 року.

Кредитним спілкам, веб-сторінка яких розташована на сервері НАКСУ, для приведення у відповідність інформації про відокремлений підрозділ кредитної спілки вимогам Положенням про Державний реєстр фінансових установ в редакції від 14 липня 2014 просимо звернутися до департаменту інформаційних систем та комп’ютерних технологій НАКСУ за телефоном: (044) 501-18-78 та/або надіслати вищенаведену інформацію за адресою:

У випадку виникнення питань, просимо Вас звертатися до юридичного департаменту Національної асоціації кредитних спілок України за телефоном: (044) 501-18-76 або ел. поштою: ;


<<< повернутися | обговорити на форумі >>